fredag 27 februari 2009

yo ppl !!!!!

inte hänt så mycket för mig har ringt till ett företag som jag fick tipps om. men vänter på att få prata med personen som vet mer. På förmidagen så var jag ute och lekte med isabel och rocky det är soligt och väldigt skönt idag här uppe i dalarna så man får passa på att vara ute medans man kan.

Var inne på guild forumet och posta en tråd att jag skulle vara borta över helgen, ska ner till sthlm och träffa frun och hjälpa Jens och Sara att flytta hoppas att jag hinner träffa oscar en vända med tro jag kommer hinna med det men som sagt kommer bli en del där nu. saken är den att jag hitta en sida med väldigt sköna saker och så snubla jag över den här lilla go biten som är ett måste på min önske lista. kommer att köppa den så fort jag får lite pengar över.

Vad kan man säga jag är en nörd WTF man!! inget man kan göra åt det, den är så himmla skön.

För er som inte hänger med i skämtet så är det så här. När man får något i WoW tex ett svärd,skor eller vad som så blir dom Soulbound det betyder att bar jag kan ha dom, och det går inte att dela med sig. vet att det är nördigt men väldigt roligt iaf.

Hur som ha det gott folk nu ska jag ut i solen igen =) hoj muffin

Inga kommentarer: