torsdag 5 mars 2009

Ello gott folk ^_^

har varit hemma i dalarna nu ett tag och kollat igenom lite olika lådor som vi ska ha med oss ner till sthlm. för er som inte vet så fick vi tag på en liten lägenhet nere i sthlm nu som vi kommer att flytta in på söndag. känns ju extra bra att allt ska hända just min helg som jag har gått och längtat till i 1½ mån nu. varför du undra va? för att nu på lördag kommer ett bad att spela som både jag och oscar ska gå på ninni ska med hon med.

men veronica ville ses för att äta lite, men det kommer jag inte att hinna med. Don en polare ville ha lite hjälp att flytta nu på lördag kommer jag inte att hinna med. och sen kommer roliga söndag då jag ska flytta in. pju det är typiskt att det ska hända på en och samma gång. bruka vara så >_<, men men jag kommer att åka ner till sthlm nu idag med lite saker och resten kommer på söndag så det mästa är löst.

men jag måste röar på mig nu igen har lite små saker att fixa innan jag ska fara. bussen åker från falun vid 14:00 och jagmåste vara där lite innan så jag inte missa den.

ha det gott folk

hoj muffin

Inga kommentarer: