torsdag 12 februari 2009

ello ppl !

var ett tag sen man skrev på bloggen jag ber om ursäkt för det. både jag och ninni har många saker på gång nu. hon har precis åkt ner till sthm för att jobba och jag blev kvar i dalarna och jobbar lite extra på långvården nu. inte super roligt men man får ta det som det kommer har inte tid att vara en diva. men både hon och jag söker på. och om jag har tur kan jag få jobb på en webbbyro nere i sthlm vilket jag hoppas på.

så jag måste värkligen ge allt jag har nu och in slaka efter går inte. men det är svårt när man har wow som ropar på en hella tiden. svårt att så imot det men jag måste vara stark :P.

sen så ska bäver iväg och kolla på en till lägenhet nu till helgen hoppas att det går bra. den låter ganska bra men som sagt, man ska inte ta saker och ting i förskot bruka bara sluta dåligt då.

nu ska jag hämta min mat och jobba på lite innan jag börja jobba ikväll.

hoj muffin

Inga kommentarer: