tisdag 24 februari 2009

tjena gott folk!!

idag och igår var som vanligt, kan börja lite med vad som hände igår. var ute med rocky en sväng sen när jag kom hem var jag ute med isabel och gjorde en snö grota och lekte runt i snön hon var väldigt glad att leka med massa snö över allt sen på kvällen jobba jag lite och gjorde klart en raid vi börja med i söndags. och som en bonus på det fick vi ner sisa bossen i naxx för första gången guild only. vilket var ett stort fram steg för oss.

idag var jag ute med rocky och prova på en ny väg, sluta med att jag popa upp i boda, så det var en ganska bra promenad vi tog oss tro jag och rocky gick 7-8km eller så. både han och jag var lite trötta när vi kom hem men så farligt var det inte. sen så kom krister ocj lydia över igen hon var ute och åkte lite längd skidor, andra gången hon gjort det så hon var ganska nöjd hehe roligt att se.

sen var vi över till maggan och käka lite mat var gott som fan. och nu är jag hemma igen ska sitta och jobba lite kommer nog att loga in lite senare i wow och göra lite dailys så man får in pengar och rep. men ska ta det soft idag. imon är det ny raid så jag vill vara utvilad till det. vi kommer att köra turbo så inga slackers då.

övrigt är det som vanligt har kollat efter lite jobb men inte hitta något, väntar på svar från 3 företag hoppas att man får höra något imon från någon vore bra om man fick något. sen har jag kollat på det nya Dwan of war II vilket ser och känns ganska bra. Det jag hoppas över är att det kommer att vara bättre än starcraft II. Mer info om spelet kan ni få här

det var allt för mig nu

ha det muffin

Inga kommentarer: