onsdag 18 februari 2009


Aloha !!!

Den här dagen har inte varit så super cool, har sutit och flytta på massa filer från min gammla dator som jag behöver för att jobba med lite saker, usb1 är inte hett tar lite tid att flytta över ett par G data. men efter ett par timmar så var det klart. var ganska roligt att kolla på alla gammla saker man har gjort och laddat ner, massa crap var det men några roliga saker. det som var roligast var alla gammla bilder som låg där. Hitta bland annat lite roliga bilder på ninni som jag måste posta upp fett sköna.


Har även städat runt darton och skriv bordet lite gran, plus att jag öppna upp den nya burken för att städa den blir massa dam som fuckar upp saker och ting och jag har inte lust med att den ska gå sönder nu. man kan inte på stå att man r tätt med pengar i nu läget.

tar en bild till :P
men jag måste dra iväg till jobbet börja jobba kl 16:00 till jag vet inte 20 eller 21 se vad som står i pärmen vilket fall så spelar det inte så stor roll behöver pengarna för att flytta sen. En bild till sen ska jag ge mig hehe.

Där har vi den har för mig att den är tagen när vi höl på att flytta från gotland men inte säker inget man läget på minnet.

hur som jag måste dra nu ha det ppl

muffin out ^_^

Inga kommentarer: