tisdag 17 februari 2009

yo ppl sup all !!!!

här händer det inte så mycket just nu, sitter och söker jobb som vanligt och jobbar på med mina saker. Ninni är nere i sthlm och jobbar lite extra nu så det är lite tomt utan henne här hemma. Men det ska bli kul att ses henne nu till helgen då ska jag åka ner till sthlm och hälsa på henne det ända som suger med sthlm är att man blir av med så mycket pengar mat,sl kort mm.

men det gör inget man har oandra sidan ganska roligt där så det är sm värt.

när jag inte sitter och jobb eller söker jobb så blir det wow för fullt ös. spelar mäst på kvällarna men händer att man logarin på dagen och kör lite heroics för badges. blev lvl 80 för ett par veckor sen och det har varigt kul att börja spela igen. har kört naxx 10man och har provat på naxx 25man ska köra klart det nu ikväll se hur det går.

oscar lvl sakta men han kommer så det ska bli kul när han är 80 med, då kan vi börja göra saker vilket jag ser fram imots. postar en en bild på mig från 70 till 80 vänster sida är jag 70 och höger sida 80 och på kort tid så har jag fått grymt bra saker. tänker inte gå in på djupet med sånt. för jag vet att det är många som inte kommer att fatta vad jag prata om. man kan säga att det är bra får räka.

men kommer att coola ner mig lite med spelet ett tag lätt att man spendera för mycket tid där inne vilket inte är så bra, lätt att glöma bort tiden.

det är lite jag har för mig just nu.

ha det så länge

hoj muffin ^_^

Inga kommentarer: