torsdag 24 januari 2008

ninni spelar WoW

ville bara lägga in lite bilder på när vi spelade WoW igår. Emilio har varit snäll o hjälpt mig att fixa mitt eget konto i WoW. Han tyckte att eftersom han ska iväg på praktik o kommer va själv o spela ganska mycket så är de bra om jag också spelar för då kan vi hänga med varann... fast i WoW. helt ok för mig för det är faktiskt skit roligt att spela WoW ^^

så här är lite bilder på när Emilio hjälpte mig att levla upp min hunter 'missmonroe' igår.



kram
Ninni

2 kommentarer:

Unknown sa...

Snacka om att sitta uppe länge o spela. Wow, så snyggt det ser ut. Själv håller jag mig till snood etc - och stickningen, förstås. Ha det bra båda på Erika-dagen o hoppas ni får brevet idag. Vi här i Falun/Svärdsjö har fått våra och Greta har ringt och bett att få tacka....

The Muffin Man sa...

ja va bra att dom kom fram!

tiderna stämmer inte om det va de du dyftade på med att sitta uppe länge... ;)

nu ska jag gå o sova iaf. kram kram!