torsdag 17 januari 2008

Nu är det mycket som ska göras... Emilio har fått praktik i Uppsala och har massa jobb att göra innan dess plus att han måste hitta boende o grejer där. Det är verkligen skit roligt att han fått praktik! Men jag kommer att sakna honom otroligt mycket dock... Men jag kommer att ha väldigt mycket för mig själv med nya kurser och uppsatsen som ska skrivas.
Annars så har jag haft presentation på projektet vi jobbat med sedan september och det gick bra. Jag och sandra gav väl inte världens bästa presentation men det gick OK. Vi skrev en sktibra rapport så det är lugnt ändå ;) Det är iaf enormt skönt att vara klar med projektet! Nu ska jag bara skriva min individuella rapport klar och presentera min eventproduction grej sen är höstterminen avklarad!


Idag så har Emilio suttit och jobbat vid datorn i princip hela dagen medan jag varit hos frisören och klippt mig. Så numera är ninni bäfver korthårig! Det blev helt ok. Emilio gillade det som fan så det var ju bra ^_^ Nu ska jag bara tona om det så ska det nog bli bra (jag tonade det i förrgår och jag vet inte vad som hände men inte blev det bra iaf...).



Sen har vi ätit en jätte god pasta rätt idag med räkor! Super gott var det! Jag har inför här hemma att vi måste äta mer grönt i maten och det har gått väldigt bra. Vi har testat en hel del recept ur kokboken vi fick av mamma o pappa i julklapp som har super goda väldigt gröna recept! Emilio gillade pastaräk-grejen så mycket att han tog kort på den. Så kan man också göra hehe.


Vi har det iaf bra här. Det är väldigt mycket att göra för oss båda just nu och de närmsta veckorna men så är det ibland. Det är bara att plugga på!

Kram kram!

Ninni

1 kommentar:

Unknown sa...

Godmorgon! Jättefint blev det. Bra med grönt ur friskhetssynpunkt... David hade köpt en bok som heter Supermaten som handlar om mat man blir frisk av. Ni är på rätt linje.