fredag 8 februari 2008

tjena the muffin is back and better now !!!!

förlåt att jag inte har postat något på länge, det har och göra med att jag e lat och har glömt att göra det, my bad.

men men idag så var streamline studio från amsterdam på skolan och prata lite om säg själva, plus att dom ska prata med några elever som har sökt praktik där. så man kan säga att dom tar två fluger på en smäll. Det var ganska roligt att sitta och hör på vad dom hade att säga. mycket intressanta saker. dom gick igenom deras work flow som dom använder sig av och lite annat crap. det som jag tycket var det bästa var när dom börja vissa massa saker dom har gjort till UT 3 så sweet.

sen efter att dom var klara så drog jag och stefan till systemet och handla in lite öl, så man kan sitta hemma och ta det lungt som en riktig man. måste ha öl när man ser på en film eller en bra serie ^^ haha.

sen har jag städat såg ut som stryk här hemma, bäver tog steget att damma av lite saker som var täkta av ett lager av dam från hösten 69, med andra ord det var inte coolt. men efter en snabb runda av städnig och disken klar. så ser det ut som en bra plats att bo på nu igen.

sen vid 20:00 tiden ska vi träffa bobby och sofie.

det var allt för nu hoj muffin

1 kommentar:

Unknown sa...

Tycker du det verkar vara en bättre praktik än den i Uppsala??? Har du oxå varit förkyld? Här har det varit febrigt som attan och slöande, så det är läge för städning här med. Vi fick stora hål här och var när Örjan flyttade...