torsdag 28 februari 2008

Igår var det en seg dag, jag sat och meka med 3den och försökte att texturera min fyr jag har gjort. det gick inte så bra som jag ville att det skulle men men. sen på kvällen så tog jag det lungt med bäver vi kolla på massa family guy tillsamans det var roligt efter det så såg vi lite på tv. och det blev en gasnka sen middag med runt 23 gjorde vi mat.

sen var vi ute på en lite promenad, jag börja bli ganska nervös över att börja på min praktik plats. känner att jag inte har lärt mig programet jag skulle lära mig tillräkligt bra. jag kan det teoretiskt gansak bra men inte praktiskt. har även jobbat med 3d studio max och har lärt mig ganska mycket om det. så jag är inte hellt bakom flötet.

idag har vi städat det var skönt att få städa, det blir som roligar att vara hemma när allt är rent och undan plockat. både jag och ninni har varit sega på att plocka efter oss men nu e det nice.

ska sitta med motion builder idag så max får vänta för idag ^^...

thats it for me...hoj muffin

2 kommentarer:

Unknown sa...

Var inte nervös - spänd ok, för då laddar man bra och är lite alert. Jag tror du kommer att få en bra o lärorik praktik. Kram kram Karina

The Muffin Man sa...

hehe man tackar för det karina. jo jag tro med att det kommer gå bra.