tisdag 18 december 2007

ok så här e det, imon ska vi dra hem till Dalarna väldigt tidigt. Och min plan är att när jag kommer fram till Sthlm är att gå på Burger King och äta den nya burgaren dom har där ( den är mega stark) igår så drömde jag om hur den skulle vara att äta ärligt flumigt men sant. Stefan den busen vissa ett mega coolt spel till mig som jag blev fast vid direkt, det var jävligt bra. Company of Heroes hetter det, här är lite fackta om spelet


_______________________________

A real-time strategy (RTS) game set in World War II, Company of Heroes brings to life -- in full cinematic detail -- the greatest war mankind has ever known. Gamers will experience the journey of the brave men of Able Company in a deep single-player campaign that begins with the invasion of Normandy through their fight across Europe. Company of Heroes' completely destructable environment means no two battles ever play out in the same way. Advanced squad AI brings soldiers to life as they interact with the environment and execute advanced squad tactics to eliminate the opposition forces
______________________________________

Idag så har vi tvättat o pakat saker till resan, så det händer inte så roliga saker just nu

hoj muffin

Inga kommentarer: