tisdag 11 december 2007

Bara 13 dagar kvar till jul och 8 dagar tills vi åker upp till Dalarna. Både jag och Emilio pluggar för fullt och försöker hinna med allt som ska hinnas med innan vi drar... Det är ju sista året för oss båda så vi lär ju ligga i och göra allt som ska göras. Jag fick reda på att jag klarade en till av mina tentor som jag hade efter mig, och det var den svåraste som jag försökt 2 gånger med nu, men nu är den klar! Känns bra att ligga rätt till i skolan igen och särskillt inför uppsatsen i höst. Får se vart Emilio tar vägen på praktik i vårHan har skickat iväg en massa ansäkningar men inte fått svar från alla än. Jag hoppas han kommer in i något bra företag! Kommer nog bli lite ensamt på ön för mig som blir kvar, men troligtvis har jag nog tillräckligt med plugg att sysselsätta mig själv med så det ska nog gå bra.

Annars så har vi börjat att planera julen lite grann. Örjan fyller 25 och vi ska ha fest för honom den 22a december, sen ska vi upp i Hillersbodabacken och åka lite snowboard och sen blir det julfirande!! Sen måste vi planera med Oscar och Carina om nyår och hur nyårs festen blir.

Nu är det matdags för oss. Korvstroganoff och ris.

Ninni

Inga kommentarer: