fredag 14 december 2007

Idag har jag tagit det lite små lungt med att läsa lite olika saker på nätet om 3d och lite Photoshop bra tips o trix man kan hitta där, efter det så börja meka med 3d studio max det är svårt men jag börja komma in i det mer och mer. jag hoppas att inom kort sitta o göra hi-poly shit (lär hända om 5-7månader) man får drömma. Satt med en orb o meka med den ett bra tag, fick inte glown att funka som jag ville men jag tar o fixar det med Ps sen. Här kan ni få se vad jag fick fram

hoj muffin

Jag har varit hos Mirre och satt ämne för uppsatsen i vår... Vi vill skriva om hur marknadsföring ser ut i ideella föreningar och ska ha ecpat som exempel. Tror vi. Det är fortfarande i tanke stadiet men något åt det hållet blir det.
Sen sa jag hejdå och god jul och god Eid till Mirre för hon åkte till London idag och kommer hem efter vi har dragit från ön, så henne ser jag nästa år igen.
Igår hade vi i klassen julmiddag på surfers. Det var trevligt! Vår lärare Benjo fick en bok av oss i julklapp; en antologi om utbildningsvetenskap. Vi tänkte att ju tråkigare vi tyckte att den var, dessto mer skulle Benjo gilla den ;) och det gjorde han. Han skulle hem den direkt sa han.

Annars har jag sytt lite diverse julklappar till folk och pysslat lite allmänt.
Och nu ska jag och Emilio göra pannkakor med grädde, sylt och glass och kolla på family guy! Lyxfredag!

Ninni

Inga kommentarer: