lördag 22 december 2007

Idag är det massa saker som ska göras, vi håller på att meka med örjans fest. Sen ska det städas en del för att örjan o Jens med familjen kommer om ett tag. Så man får inte en stund för sig själv. med andra ord allt är som det ska vara till en jul. Stress o planering på högsta nivå det är lite roligt även om man blir lite små sur ibland men det är kärlek haha.

När jag har fåt lite tid för mig själv så har jag letat efter ett UI jag vill ha till wow. Jag har hittat ett par Uis jag vill prova. men jag kommer få meka med det nästa år när jag kommer hem till gotland tur nog har jag med mig min hård disk så jag spara alla filer jag behöver för att göra det

ska prova den här den ser ganska bra ut.




UI jag ville ha var det här, men jag kunde inte hitta vad det är för adds han har, så det får bli den som jag posta ovan, plus att jag tro den kommer funka bättre på grund av att det är en shaman kille som la ut den, och det är vad jag är ute efter. Coolt UI som jag inte hitta




Har tagit en del bilder från dalarna med som jag inte har haft tid att gå igenom än, men dom kommer sen.

måste dra nu igen

hoj muffin

Inga kommentarer: