torsdag 27 mars 2008

påsk o så

Så har det varit påsk! Emilio kom hem hit till Gotland över påsk då mamma och pappa skulle till alperna så kände vi att då kan vi lika gärna vara hemma! Vi har myst hemma och Emilio fick spela lite WoW också ^_^ då blir han glad.
Vi hade påsk middag på påskdagen tillsammans med Stefan och Mirre! Mycket mat och påsköl blev det, och självklart äggknäckar-tävling som jag vann!
Emilio och Stefan

Ägget som vann ägg-knäckar-tävlingen!

Jag och Mirre

Sen begav vi oss till munken och träffade upp Oscar och Carina som hade varit där hela kvällen och dansat. Det var väldigt mycket folk och vi fick köa i 25-20 minuter för att komma in, men det var roligt att få fuldansa lite till 70-tals disco ^^
Vi var jundvakt över natten och på morgonen så väcktes de andra av att Lexi (vovven) la en mysig liten spya på mattan. Härligt sätt att vakna när man är bakis... eller inte.
Lexi the dog

Emilio åkte tillbaka till Sthlm igen i måndags och det blev tomt här hemma igen.
I tisdags gick jag och Sofie ut till g:a masters och tog en öl eller två. Vi hade verkligen skit roligt och tiden bara flög iväg! Hon och bobby ska flytta till Sthlm nu snart och det är jäte roligt för dom men tråkit för mig som blir kvar här. Men men jag och Emilio har inte så mycket kvar nu innan vi också kan dra! Det är bara lite jobb med en viss uppsats kvar ;)

Men men snart är det förhoppningsvis vår så man kan sitta ute och njuta av solen!!

Över och ut

Ninni

Inga kommentarer: