tisdag 18 mars 2008

Förra veckan var jag och hälsade på Emilio och Örjan i Stockholm! Det var otroligt skönt att komma ifrån ön ett tag för det har blivigt lite väl isolerat här nu. Emilio och Örjan jobbar båda på dagarna så jag har passat på att fika med lite vänner och gått på stan och njutit av att se massa folk! Jag har även varit hos tandläkaren som kanske var mindre roligt, men välbehövligt. Jag lagade ett hål och fick remiss till en kirurgisk mottagning för att ta bort min visdomstand som inte får plats. Jobbigt att dom inte kunde dra ut den direkt, men bara den kommer bort så är jag glad.
I onsdags gick vi till carmen och drack lite öl jag, Emilio, Micke, Linnea, Roberto och så kom Oscar dit också så det blev en väldigt rolig kväll! Emilio var lite trött dagen efter när han gick upp vid 7, men det är smällar man får ta ;)


Sen var jag och hälsade på Jens, Sara och Isabell och lilla nya pojken som ska heta Theo! Han var väldigt söt och väldigt liten! Isabell känns genast mycket större när man ser lilla Theo bredvid. Vi satt och lekte massor och jag fick med mig lite konstverk som Isabell gjort som var super coola. Vore roligt om hon ärvde pappa Jens konstnärliga talanger! Jag är i alla fall mycket stolt faster till numera två über söta kids!


Jag åkte tillbaka på lördagen för jag hade massa plugg att ta igen... Och det har jag fortfarande så det blir till att vara hemma på Gotland över påsk. Emilio kommer också hem och det ska bli jätte roligt att få ha honom hemma lite igen lite längre tid denna gång. Mamma och pappa åker till alperna och åker skidor så det är ingen större mening med att åka upp till Dalarna. Hoppas ni får det bra i backarna :)

Over and out

Ninni

1 kommentar:

Unknown sa...

härligt i Alperna, skidor varje dag. Mycket, jättemycket snö och till slut även soooool. skönt!- tandläkare o gotland...mjaaaa