onsdag 5 mars 2008

Emilio har darig iväg till Stockholm/Uppsala nu på praktik. Han bor hos bror Örjan och Micke och dom verkar ha det bra ihop. Han säger att det är mycket att göra på praktiken men att det är roligt! Det är bra!

Här hemma i Visby är det lite tomt, men jag har tok mycket att plugga så jag fyller mina dagar med massa böcker just nu. Jag har precis avslutat en kurs i kulturarvsturism som var super bra och rolig! Men skönt att den är klar så jag kan koncentrera mig på uppsatsen som ska skrivas nu. Det är en del jobb med den och särskillt nu i början. Jag och Mirre har inte kommit fram till en klar frågeställning ens men vi är på god väg nu så det börjar kännas bättre.

I söndags fick Jens och Sara äntligen barn!! Det är så himla roligt och jag är så glad för deras skulle! Jag fick lite bilder av Jens idag och lill killen är verkligen så himla söt! Isabell verkar vara mäkta stolt över att ha blivigt storasyster och det är rolig. Fick en bild på när dom låg i sängen tillsammans och mös och det syns verkligen hur stolt hon är! Roligt roligt! Grattis till hela familjen Bälter/Bäfver!

Emilio kommer hem nu till helgen och sen hänger nog jag med honom upp till Stockholm och hälsar på nya tillskottet i familjen. Han har inget namn än men dom kallar honom junior tills vidare.

Annars så har jag varit på bokrean lite grann och fick tag på 4 böcker för 80 kr. Värsta kapet enligt mig. Jag håller på att läsa Stig Dagerman - bränt barn just nu och den är skit bra. Skönt att läsa något annat än kurs litteratur ibland.

Nej nu måste jag dra mig. Ska ner på stan och fika lite.

Over and out

Ninni

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej jag testar om jag lämna komentarer// Pappa