fredag 11 juli 2008

hej hopp !!!

var ett tag sen jag skrev i bloggen ser jag :P. Nu bor man uppe i dalarna det är ganska soft, för jag lever ute i skogen nu en bit utan för falun. har börjat jobba på ett älderboende vilket inte är så illa. Man får hjälpa dom gammla med lite olika saker som att mata dom eller bara gå på en promenad ibland så det är ganska skönt jobb.

sen igår så var jag,ninni och örjan på stan och kolla på lite olika saker, så drog vi till en djur affär där jag fick syn på ett par söta salamandrar som jag köppte dom var inte så dyra bara 69kr bruka vara runt 100kr i vanliga fall hur som hälst. så tog jag 3 st det som var synd är att dom är väldigt undernärda. men dom är friska och pigga dom har fått ganska mycket mat nu och dom börja ta sig nu vilket är skönt att se.


efter att ha varit på Raid igår så drog jag ner till sjön där ninni och stafan sat och softa lite. ninni tog ett par super fina bilder, det är lite sjuk när man ser på dom tycker jag. för dom är så finna och jag bor här nu :D.




det var lite som har hänt nu

ha det muffin

Inga kommentarer: