tisdag 13 maj 2008

study study study...

...det är de som gäller nu.
Emilio är hemma igen efter sin praktik och det är roligt! Nu är det lite som vanligt igen och det är skönt. I och för sig så gör vi inte så mycket annat än att sitta vid en varsin dator och skriva just nu, men det är skönt att vi är här båda två nu.
Emilio skriver på sin projektrapport och jag skriver på min uppsats. Jag och Mirre börjar få ner en hel del bra grejer nu och det börjar se lite ljusare ut nu. Jag kan i alla fall se ett slut på den nu ;) Jag var i Svärdsjö och gjorde undersökningar till uppsatsen nu för nån vecka sen och dom visade sig vara väldigt givande. Puh!

Annars så var Staffan och Ellen här i helgen och hälsade på. Dom tajmade in kanonvädret! I söndags var vi ute hela dagen i kläning och t-shirt (emilio hade ingen klänning...) utan att frsa det minsta! Dock så kom de kalla vindarna tillbaka igår, men härligt att få lite försmak på sommaren en helg! Och nästa helg kommer Emma och Jonas på besök oxå. Det är mycket nu, men dom kommer få klara sig lite själv precis som Staffan och Ellen fick göra, så får man hänga på kvällarna när vi pluggat klart istället.

Tja det är för tillfället inte så mycket som händer just nu. Så fort uppsatserna blir klara så kommer det säremot att bli lite action hoppas jag :)

Nu är det läggdags.

Over and out

Ninni

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi har snö just nu. Var till Spjersbodarna o skulle stänga gärsgård. Det var 3 (!) dm snö där. Vi gjorde inget annat än fikade och for hem. Tänkte ta vår bil, men Lillis sa att det nog inte funkade. Han hade rätt. Ruggigt!!!